POLITIKA SISTEMA MENADŽMENTA KVALITETOM
Rukovodstvo i zaposleni Doma zdravlja Nikšić izražavaju potrebu da u skladu sa poslovnom politikom, misijom ispunjavanja svih dimenzija kvaliteta zdravstvene usluge i etičkim vrijednostima, ojačavaju poziciju zdravstvene ustanove i njenu viziju, stalno poboljšavaju kvalitet usluge ocjene radne sposobnosti i izdavanja ljekarskih uvjerenja kojom se ispunjavaju potrebe, očekivanja i zahtjevi korisnika usluga i relevantnih zainteresovanih strana, da efektivno i efikasno upravljaju kvalitetom kliničkih procesa i rizicima značajnim za realizaciju kliničkog procesa, pa shodno tome, a na osnovu Statuta objavljuju dokument
POLITIKA SISTEMA MENADŽMENTA KVALITETOM
Organizacioni podsistem Medicina rada Doma zdravlja Nikšić je posvećen ispunjavanju zahtjeva i očekivanja korisnika usluga specifične zdravstvene zaštite – ljekarskih pregleda radi ocjene radne sposobnosti i izdavanja ljekarskih uvjerenja, zaposlenih i zainteresovanih strana i tome posvećuje liderske kapacitete izvršnog rukovodstva i angažovanost svih zaposlenih. Za to je neophodno stalno učenje i osposobljavanje zaposlenih i svih angažovanih što je neophodan i značajan aspekt ove politike.
Ustanova i njeno rukovodstvo usredsređuje svoju stvaralačku energiju na ispunjenje potreba i zahtjeva korisnika usluga, zaposlenih i zainteresovanih strana u nastojanju da budu ispunjeni i prevaziđeni. Liderskim stilom i timskim radom posebno promovišemo procesni pristup, praćenje puta korisnika usluga i koncept da svaki „vlasnik“ kliničkih i drugih procesa „razmišlja na bazi rizika“ i da preventivno sprečava eventualne slabosti koje mogu da utiču na ispunjenje ciljeva i planirane ishode.
Izvršno rukovodstvo promoviše stalna poboljšavanja kao stil rada, organizacionu kulturu i kulturu rada „vlasnika“ procesa i kao stalnu radnu preokupaciju. Poštovanje principa „donošenje odluka na osnovu činjenica – medicina zasnovana na dokazima “ potencira sposobnost zaposlenih da primjenjuju metode i tehnike upravljanja i tako smanjuju rizike i povećavaju izgledne prilike za povećanje kvaliteta zdravstvene usluge u svim njenim aspektima i zadovoljstvo pacijenata. Politika Sistema menadžmenta kvalitetom se, u duhu principa upravljanja, upotpunjuje sa menadžmentom međusobnim odnosima na bazi saradnje, povjerenja i obostrano korisnih relacija i partnerstva što je stalno opredjeljenje i sadržaj poslovnih procesa naše Ustanove.
Izvršno rukovodstvo Doma zdravlja Nikšić se obavezuje da istraje da duh ove Politike bude zajednički za sve zaposlene koji posredno ili neposredno utiču na kvalitet specifične zdravstvene zaštite – ljekarski pregledi radi utvrđivanja radne sposobnosti i izdavanja ljekarskih uvjerenja, i da se sprovodi u praksi podrškom i učešćem u poboljšavanju Sistema menadžmenta kvalitetom prema zahtjevima standarda: MEST EN ISO 9001:2016.


